Forum Twierdza Metalu
Forum Bractwa Metalu - Twierdza Metalu(Forum o metalu i nie tylko)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kraj lat dziecinnych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Metalu Strona Główna -> Wasze tematy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matiel
Zbawiony
Zbawiony



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 877
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:35, 31 Sie 2009    Temat postu: Kraj lat dziecinnych

Czyli to co bawiło(bądź przerażało,sprawiało kłopoty by nagle potem wydać się niezwykle prostym) was gdy byliście młodzi. Ja tam lubię wspominać bo uważam że wiek od 5-10 lat to najpiękniejszy okres z mego życia Very Happy. Nasze wszelkie ulubione,kultowe postaci z bajek,książek,śmieszne sytuacje. Słowem wszystko co było dawno i co już nie wróci Smile
A poniewaz w temacie Avatary pisaliśmy o Muminkach to może dokończymy to tutaj? Jaka jest wasza ulubiona postać z tej bajki którą znają chyba wszystkie dzieci Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Divayth
Prawdziwy Wyznawca
Prawdziwy Wyznawca



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 11:49, 31 Sie 2009    Temat postu:

Hmmm... co do "Muminków" to nie miałam jakiejś ulubionej postaci.. A przerażała mnie Buka xD A tak to lubiłam jeszcze golądać "Tom i Jerry", "Franklin", "Kubuś Puchatek" (teraz nienawidze tej bajki, co za debil to gówno wymyślił!!!), "Mysia", "Salimali", była jeszcze taka bajka, nie pamiętam tytułu, ale to było o lisie Silvanie, a z filmów to "Stuart Malutki" (do dzisiaj go uwielbiam, znam to na pamięć^^), "Opowieści z Narni".
Muzyki bardzo nie lubiłam słuchać... Moja siostra zawsze słuchała muzyki, a ja nie mogłam tego przeżyć! Wyjątkiem była sytuacja kiedy źle się czułam... wtedy kładłam się na łóżko a tata włączał mi "Baju bongo"... gdy tego posłuchałam następowało "cudowne uzdrowienie" Laughing. Naprawde nie wiem co mi kiedyś dolegało Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyuriel
Zbawiony
Zbawiony



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 670
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: place called hell
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 12:26, 31 Sie 2009    Temat postu:

Divayth napisał:
Moja siostra zawsze słuchała muzyki, a ja nie mogłam tego przeżyć!


Twisted Evil

Divayth napisał:
Wyjątkiem była sytuacja kiedy źle się czułam... wtedy kładłam się na łóżko a tata włączał mi "Baju bongo"... gdy tego posłuchałam następowało "cudowne uzdrowienie" Laughing. Naprawde nie wiem co mi kiedyś dolegało Very Happy


A ja musiałam tego słuchać!!!!
Divayth źle się poczuła i w domu rozbrzmiewał głos Shazzy...:/
Traumatyczne doświadczenie Evil or Very Mad


Moją ulubioną bajką był "Miś Uszatek". On był taki mądry i grzeczny.. Very Happy
Podobno wołałam na niego: MYSIUSIATEK Very Happy Very Happy Very Happy

[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shogun_
Prawdziwy Wyznawca
Prawdziwy Wyznawca



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Gdyni
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:30, 31 Sie 2009    Temat postu:

Ja nie miałam chyba ulubionej bajkii ;pp Za to moja siostra teraz ogląda bajki na okrągło właśnie w tym momencie też xD od rana bajki a ma 17 lat heh xD Tak niestety żyję na co dzień w wakacje. Hehe A co do Muminków to tak oglądałam ale postaci żadnej nie pamiętam. Ooo wiem przypomniało mi się uwielbiałam kiedyś oglądać Księżniczkę Sissi haha ;DD taka super baja że szok xD i były też Pokemony haha nie no bajek aż tak dużo nie oglądałam ale jak już oglądałam to najczęściej z satelity niemieckiej, czyli też w tym języku ;pp wiec hmm oglądałam bo oglądałam ale i tak nie wiedziałam a co chodzi ale co miałam innego robić? Jak kiedyś bardzo dużo chorowałam no i wtedy do szkoły nie szłam ;pp i nienawidziłam jak przychodził dziadek do pokoju i zawsze mi przełączał no ale dalej go nie lubię bo hmm 0 kultury .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matiel
Zbawiony
Zbawiony



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 877
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:53, 31 Sie 2009    Temat postu:

heh Smile ja to się na bijatykach w stylu Dragonball, Slayers, czy Rycerze Zodiaku wychowałem Smile w ogóle do tej pory lubię bajki oglądać Smile i nie nie wspominam z rozrzewnieniem starych komunistycznych bajek. Fajne były ale się przejadłySmile poza tym bajki często są od tych przykrych filmów mądrzejsze Razz a tak a propos oglądam ostatnio Jetix. I nagle reklama. No niby spoko,komercha i kapitalizm (chociaż kiedyś reklam na kreskówkowych kanałach nie byłoRazz) tyle że ja się pytam po cholerę na kanale dla odbiorcy w potencjalnym wieku 10-16 lat (nieliczne wyjątki ze mną na czele) reklamować coś takiego jak krem Q10 na noc +40?? albo odżywkę do włosów farbowanych. Jeszcze tylko do szczęścia brakuje mi tam reklamy Durex Play, albo Penigry .... no o zgrozo. Co te dzieci potem do matki przyskoczą i zmuszą ją żeby sobie krem kupiła albo odźywkę????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shogun_
Prawdziwy Wyznawca
Prawdziwy Wyznawca



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Gdyni
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:14, 31 Sie 2009    Temat postu:

Hmmm bajkii jakieś tam też obejrzę jak np. La Corda D'Oro fajna anima o muzyce klasycznej ;] No te reklamy to jest porażka xD ;pp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LadyTempest
Prawdziwy Wyznawca
Prawdziwy Wyznawca



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:29, 31 Sie 2009    Temat postu:

ja lubię wspominać, jak w wieku 6/7 lat wylegiwałam się przed telewizorem oglądając Pokemona albo Dragon Ball ^^
albo swoją "ciapowatość". Podczas wakacji bali się mnie z domu wypuszczać, bo co wróciłam, zawsze coś roztrzaskałam. Ech...a jak kuzyn, albo kuzynka na wakacje przyjechali, to już było jak w piekle xD Te bijatyki, te kłótnie...jak sobie dzisiaj jakikolwiek fragment naszych przegadywanek przypomne, to po prostu nie mogę <hahaha>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Divayth
Prawdziwy Wyznawca
Prawdziwy Wyznawca



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:23, 31 Sie 2009    Temat postu:

Ja i mój brat też się często biliśmy i dla zabawy i tak na serio^^ bawiliśmy się w fajne rzeczy, np ze śniegu wycinaliśmy kwadraty i lepiliśmy igla na powórku albo za domem na stawku, a w lato chodziliśmy do sąsiadów i budowaliśmy domki między drzewkami xD W sumie fajnie było, jest co wspominać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyuriel
Zbawiony
Zbawiony



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 670
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: place called hell
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:58, 31 Sie 2009    Temat postu:

A wracając do Muminków to lubiłam Włóczykija ;p no i Małą Mi, bo była bezczelna , pyskata i wkurwiająca Very Happy

No a Bukę uwielbiałam za to, że jak mi brat dokuczał wystarczyło powiedzieć straszliwym głosem: Buuuukaaaa!!!! i uciekał z płaczem

Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matiel
Zbawiony
Zbawiony



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 877
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:38, 31 Sie 2009    Temat postu:

taaaa Włóczykij to też był mój idol Smile totalny luzak który w dupie miał wszystko Smile w ogóle kiedyś czytałem postapokaliptyczne muminki Smile (no coś w tym stylu) i wszyscy się zmienili prócz Włóczykija. On jakim ziomalem był takim pozostał. Tylko fujarkę na mp4 wymienił Very Happy. Poza tym mi się podobała postać tajemniczego czarodzieja na czarnej panterze. Pamięta go ktoś? A może to tylko ja widziałem XD. W każdym razie nie wiem czy on się pojawił w serialu czy w jednym z tych pełnometrażowych filmów ale był Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bosa_Intria
Najwyższy kapłan(Admin)
Najwyższy kapłan(Admin)



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2020
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:32, 31 Sie 2009    Temat postu:

U mnie zawsze na pierwszym miejscu były Muminki i Pokemony Very HappyVery Happy
Nawet teraz chętnie obejrzałabym sobie pierwszą serię Pikachu i przyjaciół xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tibor
Wyznawca
Wyznawca



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:16, 01 Wrz 2009    Temat postu:

mała Mi jest zajebista Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
metalwoman
Wyznawca
Wyznawca



Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:32, 27 Paź 2009    Temat postu:

ja jak byłam mała to uwielbiałam scooby -doo , pokemony ,6 w pracy , Flinstonów i by jeszcze długo wymieniać

a tak w ogóle to twierdze że teraz bajki są gorsze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bosa_Intria
Najwyższy kapłan(Admin)
Najwyższy kapłan(Admin)



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2020
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:32, 27 Paź 2009    Temat postu:

Ja ogólnie wychowałam się na Królu Lwie Smile Cały czas mam do tego sentyment, Hakuna matata! Very Happy


A najgorsza bajka? Anastazja. Kojarzy mi się z pewnym panem, co u nas o remont robił. Pamiętam, że kiedyś mi to pożyczył. Ale temu samemu panu babcia oddała naszego kota Sad Nazywał się Ladaco, był biało-rudo-jakiś, przybłąkał się i nadal za nim tęsknię, a było to lata temu ;(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Metalu Strona Główna -> Wasze tematy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin